Search Results

Search results 1-4 of 4.

Hello Eric, I buyed my poles at vasashop.nl they are very helpfull. From which place near Arnhem are you skiking? I live like a half hour from arnhem and me and my ten year old son is also trying to skike.

Ah gelukkig, ben niet enige in Gelderland die nog cross skate. Zelf skate ik in de omgeving van Epe (veluwe), maar op dit moment ligt het even op een laag pitje. Voetbal zelf nog en ben dan al 2 avonden en 1 zaterdag in de week weg. Dus moet een beetje zoeken naar een gaatje en tijd.

Hallo Mudskater, De tekst was makkelijk te begrijpen, wordt met deepl schijnbaar beter vertaald dan met google translate. Ik bedoelde meer dat er in Nederland, weinig tot geen recente informatie te vinden is over cross skating. (laatste bericht is bijna 4 jaar oud). Vandaar dat ik schreef, wordt de sport nog wel bedreven in Nederland . Heb onlangs nog wel een cursus hier gevolgd met 3 medecursisten, maar op internet kun je er zo weinig over vinden. Heb inmiddels mijn zoontje ook zover gekregen (…

Zit nu al een tijdje te zoeken, maar niet gevonden. Wordt er nog wel gecross-skate in Nederland? Zie af en toe nog advertenties op MP voorbij komen met skikes e.d. Maar als ik op internet zoek, dan zie ik niet zoveel Skikers meer. Wat ik opzich jammer vind, want ben net zelf begonnen sinds een maandje om deze sport eens te proberen (en het bevalt me tot nu toe zeer goed). Hoe komt het dat er zo weinig mensen zijn die dit nog doen? Afgelopen zondag nog met mijn zoontje dit gedaan en toen kreeg ik…